jom follow

Saturday, November 1, 2008

suster ngesot

finally boleh gak aku upload pix dr camera ni .... ari tu adam naik beskal, tak tau camne kaki dia accidently termasuk kat jaring tayar beskal tu.. abis tu riuh satu rumah pasal dia cedera.

dia tak nangis tapi dah tak leh berjalan .... mula2 merangkak pastu ngesot lak .... terus teringat citer antu indon aku tgk 2 minggu lepas ... 'SUSTER NGESOT' ... bila aku ckp kat dia terus dia jerit pasal dia takut tgk citer tu ... hehehehe ;P


sian le anak aku .... nk gi bilik air pun ngesot ... cam cacat je!!!

lepas mandi cuci luka tak lah nmpak teruk sgt, sket je ... act je lebih!!


bagi dia puas hati aku sapu ubat & buat dressing kat tmpt yg luka tu


sekejap je ... sakitnya tu, tak lama pastu kembali ke asal .... lasak cam biasa gak ;)


2 comments:

AinZa said...

ish ishh ishhh...adam2...

Asz said...

mmm ... biasa le mamat ni ... mcm2 perangai dia .. kalau satu hari tak gado ngan dia tak sah!!!