jom follow

Tuesday, February 23, 2010

eh... nape cepat sgt?!??

nurse sedang pakaikan baju khas utk ke OT

salam

korang xkan percaya apa yg jadi kat ammar dlm OT hari nih ... Ammar masuk OT pkl 1 pm tadi pastu kluar 45 minit kemudian ... kenapa?? nk tau???? tungguuuu .... aku update jap gi, nk 'console'kan Ammar yg masih lagi mengamuk keluar dari OT tadi ...

18 comments:

Kaseh NazLieza said...

npe dgn ammar...

Farra Dhelina said...

harap takde pape.. tak sbr nk tgu cite dr mummy ammar

nieda said...

naper?tak sabar nk tunggu story

ita cutevirus said...

eh?? berdebar pulak... tak jadi ke? delay ke?

saveme_zero said...

cepat update kak. tak sabar ni

MamaCira said...

naper??
ammar baik² je kan!!

Dee said...

why? suspen ni..

aqis090209 said...

harap xder aper2 halangan.. moga dipermudahkan... amin..

Normi Ali said...

suspenn!!!!!

Alicia said...

alahai...sian...

tingat le aku pakai baju OT tu ari....:P

Ain said...

hopefully berita baik dr mummy ammar...

berdebar plak rasa...

sWeEtdARLiNG said...

huiss... harap bukan perkara yang buruk, apapun aku doakan yang terbaik ya...

eynda said...

Naper?? Harap takde yg serius..

noradzlina.kamdani said...

nape dgn ammar kak?

MamaFaMi said...

What happened? Problem Ammar found to be minor ke? Alhamdulillah lah kalau macam tu. Tapi update ler cepat. Tadi kata, kejap lagi, tapi ni dah malam, nak tidur dah ni... tapi nak tahu gak berita terkini.. ish ish ish... penantian suatu penyiksaan dik oi...

norbaya said...

bila tgk cadar n sarung bantal tu teringat masa jg arwah anak kt ijn bln 8 thn lps.update la cerita psl ammar...suka bc sbb arwah ank sy pn dulu sakit jantung

Along said...

aik? awat lak ni? Sian kat Ammar tu..hopefully nothing serious.

Asz said...

salam sume .. maaf le byk2 x sempat nk update awal2 ... sebok ngan Ammar, lepas kena cucuk byk kali tadi badan dia dedar cam nk demam lak ... td doc ada bgtau pasal kemungkinan tu ... ni lah baru ada kesempatan nk update ... laptop plak mcm dah mengong ... sori ehh!!