jom follow

Tuesday, April 14, 2009

syukur ... syukur ... syukur ...

dah lama aku tak update blog nih ... almaklum, ammar kurang sihat last week ... bila anak tak sihat ni mood pun kureng ... bila mood kureng, idea pun kureng ... kalau dah suma kureng nak update kejad@#nyer!

lama tak update pic ammar ... tgklah aksi2 ammar sehari sblm dia sakit dan sehari selepas dia sihat semula ... :-)

pic2 ammar sehari sebelum insiden mencemaskan

masa ni baru balik appt ngan cardiologist, blm sempat tukar baju dah posing sakan ...

alhamdullillah ... setelah lebih 4 hari aku jadik zombie ... akhirnyer smlm aku tido ngan agak lena walaupun tgh mlm masih berjaga pasal nk wat susu ammar ... huaargghhh!!! (nguap lagi ... ngantuk tak abis lagi nih)

since last saturday, ammar tetiba je sihat ... tetiba je dia cergas, ceria, ketawa, berguling, bergolek ... tetiba je ... aku terkejut gak arr, sket lagi nk sawan ... nape tetiba je ... tapi aku hepi sgt2 ... rasa beban batu yg amat besar kat kepala aku dah ilang ... sekelip mata je ... bagi aku ... itulah kebesaran ALLAH ...

hari ni mood aku ok ... bangun tido pagi tadi rasa bdn sakit2 (sket je) akibat gi wat full body massage mlm tadi ngan bff aku, mona .... yg sudi menghabiskan duit nyer utk kwn dia yg tersayang nih ... mekasih nok, i love u forever ... hehehe

pic2 ammar selepas sihat semula


kat jj bukit raja on sunday ... terpaksa bwk ammar pasal dah janji ngan adam


kesempatan ni, aku nk berterima kasih pada suma kengkawan yg sudi meninggalkan kata2 semangat utk aku supaya tak berputus asa, terus sabar & tabah dan segala bentuk encouragement utk aku menghadapi saat2 yg mencemaskan dan merisaukan waktu ammar sakit last week... semoga Allah membalas budi baik kalian suma ngan sebaik2 pembalasan ... amin!

harap2 this week takde lah insiden2 yg mencemaskan dari hero aku ... ammar ... atau apa2 saje insiden yg boleh bikin aku rasa nk pitam pasal sesungguhnyer aku amat memerlukan rehat, mentally & physically ...

5 comments:

Hezesuze said...

syukur alhamdulillah...ammar da kembali sihat...

smmgnye ko sorang ibu yg tabah asz...

Leesa Liisa said...

syukurrrrr...dugaan dtg dan pegi yer...sabar okay!!!


tak tahan nengok kaki tangan dia tu...nasib dlm pics ni kalau idak aku cubit senyap2..:P

CiK NuYu said...

Alhamdulillah..lega bila ammar dah sihat...
bila lah agaknya dapat jumpa ammar..rasa mcm nak picit2 tangan dia dengan pipi tu...geram nengok!

YoYo said...

terime kasih Tuhan..

sis.. encem r Ammar pakai baju kale biru tue.. sweet je senyom dia ea?? lebih2 lagi gambo ngan Mommy dia..

hai Ammar!!

MOLY said...

syukur ammar dah sihat balik
time dia sihat kiut happy betul dia
:)