jom follow

Wednesday, August 3, 2011

Salam Ramadhan Al Mubarak ...jom beli kuih raya & hamper raya!!! ;))



Salam Ramadhan

sedar x sedar, dah masuk bulan puasa yer ...maaf, lama x update pasal ammar ...aku sgt2 sebok lately nih ...ada je yg nk dibuat ...

kesempatan ini aku ucapkan selamat berpuasa pada semua family, rakan2 serta kenalan dan reader blog aku yg x seberapa nih ...moga dipermudahkan perjalanan hidup kita terutama dlm bulan ramadhan nih dan moga ibadah kita diterima & diberkati olehNya ...amin ...

bila dah puasa, mestilah nk raya kann ....so nk promo sket sebenarnyer nih ...heheheee ...sempena bulan puasa ni aku jual kuih raya ...sebenarnyer, tahun ni dah masuk tahun ke 3 aku jual kuih raya bila tiba bulan puasa ...tp disebabkan, inilah tahun pertama aku x bekerja jadi aku manfaatkan masa aku dengan menjual kuih2 raya serta hamper ....niat nk carik duit poket buat beli tiub ammar ...sian kat hubby, sejak aku x keje nih parah gak dia ...huhuhu

anw, sape2 yg ada akaun facebook ...sudi2kanlah like page cookies aku nih yer... Kookies & Krumbs ...kat dalam tu ada dua album khas ...satu album utk kuih2 raya ...dan satu lagi utk hamper raya ...cuci2 mata ...kot2 ada yg berkenan ... Insyaallah sedap (bkn aku yg kata, tp ramai customer yg dah penah beli atau yg sempat rasa tester sebelum puasa yg bg feedback kata sume cookies sedap) ...dan yg paling penting HALAL ... :)

di antara kuih raya yg paling laku ialah semperit, dahlia, choc chips, almond sticks, tart nenas and few others ...tp yg paling meletop skali kuih semperit lah ...blom pon start puasa last week, aku dah jual lebih 500pcs ... Alhamdulillah ....


kuih semperit yg menjadi pujaan ramai (RM22/box)

kuih dahlia ...ala2 semperit gak, pon ramai peminat (RM22/box)

choc almond sticks (RM22/box)

almond london (RM24/box)


choc chips cookies (RM23 / box)


*** ada banyak lagi jenis cookies/kuih raya dalam album Kookies & Krumbs ...boleh jenguk2, kerepek pisang, ubi, kuih sipot, kuih gunting pon ada gak tp xde pic ...x sempat nk amik pic sume ...maaf yer ...huhuhu



disamping kuih raya, aku jual hamper kuih raya gak ...range harga dari RM45 ke atas ...discounts on volume (beli banyak) ...maknanyer kalau beli lebih dari 3 hamper aku boleh bg harga special ...sume tu boleh dirunding ...bgtau je brp bajet korang, Insyaallah aku akan cuba penuhi ... :))

kat bawah nih di antara contoh2 hamper yg disediakan ... fyi, cookies yg nk letak dlm hamper tu boleh ikut citarasa korang ...maknanyer boleh pilih nk biskut mana letak dlm tu tapi ...ada tapinyer, mungkin harga akan berubah sket lebih kurang ...


Green Polka Hamper Set


White Suci Hamper Set


Gold Package Gift


ada a few lagi hamper set tu ...boleh tgk hamper2 yg lain kat page facebook Kookies & Krumbs ....so apa lagi kwn2, cubalah beli ...pada yg berminat boleh pm aku aszkamal@gmail.com atau call je @ 012-2455215 ...



p/s : delivery/penghantaran hanya sekitar pusat bandar Kuala Lumpur, Ampang, Shah Alam & Klang ... only certain areas ...self collect amat dialu2kan coz setiap penghantaran dikenakan delivery charges...


6 comments:

miloaiskurangmanis said...

my peberet kuih semperit iteww!

Asz said...

Apa lagi uol ...order arr ...ekekeke :p

miloaiskurangmanis said...

iols nak oder kuih tu 2 boxes ye...
serious ni!

uols ada twitter tak??? iols kat opis ni... fb kena block nokkk... nak kena tunggu balik umah... tu pun ke 'kai-bai-fok' dulu ngan anak2
wakakakak

Asz said...

sori nok, mak xde twitter ...sapelah yg nk follow mak yg x femes nih kann ...fb kena block yer ...patotlah jarang sgt nmpak kat fb ...xpe nok, apa2 call je, x pon tinggal msg bila nk jumpernyer ...012-2455215

thnks bebeh ... ;)

miloaiskurangmanis said...

tak femes tak katanya... tak kowser tawww!
hoccay - bleh deliver on 24th...
kat opis lah senang kan????

Rebecca Saw said...

Wahhh!! U bake too! :)

Selamat Hari Raya Asz! I'm Rebecca - one of the bloggers at Sharp Plasmacluster event!