jom follow

Sunday, March 7, 2010

hatiku runsing!!! huuwaaaaaa .... :'((

salam

ni entry kelam kabut ... nak2 ati ngah susah sgt2 nih ... pandai2 korang lah nk pahamkan apa yg aku tulis, x kose aku nk edit spell check bagai ...

aku mmg sgt2 runsing skang nih ... Ammar demam lagi ... sejak hari jumaat mlm lagi bdn Ammar dah terasa dedar ... on da way balik umah mak aku ok lagi ... tp bila sampai je, x sampai setengah jam kemudian bdn Ammar dah makin panas ...

Ammar & uncle chik nyer ... masa ni Ammar dah terasa dedar, xde mood nk main tp tetap nk pegang hp uncle chik ...

pkl 8 mlm tadi, masa ni bdn nk start panas ... merengek je .. siannnnn Ammar ... huhuhu


tgh mlm tu ok dah sket ... tp pg sabtu tu dah terasa bdn Ammar panas .. kompem Ammar demam lagi!!! masa balik dari IJN ari tu seb baik doc bekalkan ubat demam, so aku cepat2 bg progesic tu pada Ammar ... since then, demam dia on & off ...

aku saspek ni ada kaitan ngan gastro tube Ammar gak ... coz start ari khamis lepas, aku pasan susu leaking from gastro site Ammar ... adeihhhhhh .... aku fed up lah ngan tube gastro Ammar nih ... sian Ammar, elok2 sihat tp disebabkan tube nih dah demam, batuk bagai ... tp bila aku pikirkan balik ... mungkinkah jantung Ammar juga mula bg masalah pada Ammar ... coz aku notice smlm (sabtu) kulit Ammar tetiba berbatik2 (tanda kurang oksigen dlm badan) ...

sambil aku menaip entry nih, Ammar baru lena ... batuk makin teruk dan nafas pon makin laju ... aku pon dah standby bag baju, just in case kena berkejar ke emergency tgh mlm nih ... hope nothing serious ... kalau setakat demam nih aku x risau sgt, tp kalau batuk mkn teruk (tanda paru2 pon dah infected) dan nafas makin laju (mungkin disbbkan paru2 & jantung) ... mmg le aku jadik kalut!!!!

Ammar lepas mkn ubat demam ... baru boleh lena ... tapi nafas laju, x mcm slalu ... risau kot2 ni ada kena mengena ngan masalah jantung Ammar



Ya Allah ya tuhan kami ... kasihanilah anakku Muhammad Ammar Danish, pulihkan lah anakku dengan secepat mungkin ya Allah, aku sudah tidak sanggup melihat Ammar dlm keadan begini, menahan kesakitan ... ya Allah, makbulkanlah doaku ini ... Amin! ya rabbal alamin!!


p/s : paham2 lah ye kot2 dlm 2-3 hari nih blog aku nih sunyi sepi ...

18 comments:

JijahJambu@Jj said...

aminnn ...

yasmine said...

amin..semoga amar sembuh..

ita cutevirus said...

insya Allah... Amin..

Cikja said...

amin.amin.amin.

saveme_zero said...

aminnn. moga ammar akan cepat sembuh.

azura said...

Ya Allah.. sembuhkan ammar.. ammar kecik lagi.. cukup lah derita yg di laluinya... amin..

Ekin said...

Salam akak,

Thx for the supportive comment. Hehe.. ada problem kot dgn moderation tu. Anw, blog akak yg 1st sy visit & terus cam susah ati gak.. isk. risau lak.. Anw, kita doakan Ammar sihat & xde yg serius ye kak.. be strong & have faith in urself!! Semoga Allah bagi semua kebaikan pd Ammar..Amin

ciradelish said...

amin..!!!!

tabah as'z... kuatkan hatimu..
ammar perlukan kau dalam keadaan susah dan senangnya!!

Ain said...

salam asz,

moga ammar cepat sembuh....

boleh tak asz sms kan address asz sebab ain nak hadiahkan ammar minyak aromatherapy....

mana tau boleh bantu legakan batuk ammar.... minyak ni asz cuma perlu sapukan pada leher dia jer...

no phone ain asz boleh dapatkan kat sini....

http://sarahscollection.blogspot.com/

harap dapat respon dari asz secepat yang mungkin....

thanks u dear...

Hezesuze said...

perghh pjg betul bulu mata ammar nie....huhu

Ain said...

asz, boleh emailkan address ngan no phone asz kat sini...

norainikhani@yahoo.com.my

pleaseee, ain tunggu tau....

Dee said...

moga ammar cepat sembuh..amin..

Sal said...

Insyallah....moga2x ammar cepat sembuh...

eynda said...

Semoga ammar cepat sembuh....

Asz said...

terima kasih pada semua rakan blogger yg sudi mendoakan utk ammar... take care sume!!

ekin ... patot pon sampai sudah x bley ... anw, thanx ya dik .. 4 ur concern & prayers ..

mamacira ... x taule lagi camne nk tabah ... siang tadi dok meleleh je airmata nih nengok ammar ... :'((

ain .. check ur email eh ..

dee & sal ... thnx for ur doa babe..

Asz said...

eynda ... terima kasih, amin!!!

Kaseh NazLieza said...

AMIN..moga ammar cpt pulih spt sedia kala..

suria_reaL said...

amin...semoga ammar cpt sembuh....