jom follow

Wednesday, March 24, 2010

Al-Fatihah buat arwah Ain ...

salam

aku baru je dpt panggilan dari ibu Ain, mengejutkan aku yg hampir lena ... mengatakan yg Ain sudah pulang kerahmatulah ... ya Allah! aku bagai x percaya apa yg aku dengar .. suara ibu Ain sayup2 ... wlaupun kedengaran amat tenang tp dlm hati siapa yg tau ... (terus aku teringatkan Ammar, mintak jauh!)

aku kenal ibu Ain baru2 ni, waktu Ammar masuk wad awal bulan ni ... ada aku citerkan pasal Ain dlm entry aku .... kisah Ammar & Ain ...



gambar kenangan aku ngan Ain ... :'((


buat arwah Ain, moga damailah di sana ... sesungguhnyer Ain berada di tmpt yg lebih baik. Al-Fatihah ....


35 comments:

saveme_zero said...

innalillahhhhhh
rasanya baru je sis update stori ni kan. moga rohnya bersama yg solehah

LYaFRINA said...

Alfatihah...
sememangnya tempatnya di Syurga..
Bidadari syurga...
Tenang disana...

mama zahin said...

alfatihah..

rasa baru je baca entry nie kat blog akak..

da janjiNYA..

semoga ain tenang berada disana

| eus | said...

al-fatihah..
tu lah, br pas bace kisah arwah.... :(

ita cutevirus said...

al-fatihah...
takpe asz... ain nanti jadi ahli syurga.. Allah lebih sayangkan die..

Along said...

Alfatihah...insya'allah adik Ain lebih tenang di sana, menunggu ibunya di alam syurga.

Asz said...

sue ... tulah rasa cam x caye je Ain dah pergi .. sob sob ..

lya ... iyer, bidadari syurga mmg dah tertulis ...

Ain said...

al-fatihah...

pernah baca kisah ain kat n3 lama asz dulu....

moga ibu ain tabah...

Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk ain kan... moga dia tenang di sana....

Asz said...

mama zahin ... btol tu, dah janjiNya ...

eus ... masih terbayang2 wajah Ain lagi ... x sempat opt kat IJN ...

ita ... yelah, anak2 istimewa nih mmg ahli syurga ... bila pikir balik, ada baiknyer ... dari dia terus terseksa didunia ...

along ... harap gitulah, moga tenang & damai Ain di sana ... ditmpt yg lebih baik ... Amin!

Dee said...

al-fatihah..moga ibu ain tabah..

Asz said...

Ain ... entry ni dlm bulan ni gak ... dlm 2 minggu lepas kot .. tp nk wat camne, dah takdir ajalnyer tiba ... Allah maha mengetahui ..

Asz said...

dee ... dr suara ibu ain tadi, rasanyer mmg dia dah redha ... x menangis pon ...sya yg beriya2 nangis ...

suria_reaL said...

Al-fatihah tuk ain..semoga rohnye sentiasa tenang...

Jijahh @ f.k said...

Alfatihah buat sayang ain .. moga dia tenang di sana ... bersama bidadari syurga yang menanti ..

AinZa said...

Al- Fatihah...rasa mcm baru je lagik baca kisah dia kat entry akak.. sudah sampai masanya..damailah bidadari syurga disana...

Asz said...

suria, jijah & nuyu ... rasa cam nk pegi je jumpa ibu Ain, tp jauh kat kuala kangsar nun ... sian kat dia ... dah le ibu tunggal ... huhuhu

Ekin said...

Allahuakbar. Innalillah...
Ya Allah, sedihnya hati saya... Tak apa, Allah tetapkan yg terbaik untk Ain, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas Rohnya. Amin...

AeMieZ EzZanY said...

Al-Fatihah buat arwah Ain si Bidadari Syurga...abadilah dia disudut semua hati para ibu yg membaca kisah dia..moga ibu ain diberi ketabhan yang jitu..buat Kak Asz, para ibu diluar sana n diri aQueen sendiri ..moga kita terus tabah sehingga ke akhirnya dalam menempuh apa saja ujian Allah.. Amin!..

A.I said...

Al-Fatihah,
Syurga la tempat Arwah Ain....

yasmine said...

asz..sian kat ibu ain..kuala kangsar tempat saya jd cikgu masa 1st posting...kat mana yer kampung dia..semoga ibu ain tabah...sedih rasa...dah la ibu tunggal kan asz...

zue @ annaleeya said...

rase baru jer baca n3 pasal adik ain nih... Alfatihah utk ain... sesungguhnya ain adalah sorg dr bidadari syurga... smoga adik ain tenang di sana.. Aminnn...

MamaCira said...

ya Allah.. terkejut aku!
masa tgk kat bloglist..
terdetik kat hati..
"adik ain yang tu ke.??"
ternyata benar...

Adik ain dah jadi bidadari syurga..
damailah kau di sana dik..

shi3la said...

Al-Fatihah..

Dialah bidadari syurga..

ieda said...

damailah Ain disana...moga ibu Ain tabah selalu..

nieda said...

alfatihah, sedih dgr berita ini...syurga tempat Ain..

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

al-fatihah.. sesungguhnya telah sampai janji ain.. dan dia adalah hambanya yg taat.. patuh pd setiap janji2nya.. semoga roh beliau dicucuri rahmat..

Noina said...

Al Fatihah..

huhu..sedihnye..baru je baca kisah IAn kat blog asz aritu..Moga roh Ain di cucuri rahmat dan bersama dengan orang2 mukmin.. Amin..

Salam takziah buat ibu Ain..

bareessence said...

Al-fatihah buat allahyarhamah Ain.

zatil said...

Saya x boleh imagine kehilangan anak yg disyagi..Harap mama ain kuat & tabah!

Al-fatihah utk ain.

aqis090209 said...

al-fatihah.. moga ibu ain tabah.. lenyap sudah sengsara anak kecil ni.. pastinya bahagia DI SANA..

Tink said...

Al-Fatihah ....

shiori_LA said...

salam takziah untuk ibu ain...selamat sudah bidadari syurga...semoga adam cepat sembuh....

sWeEtdARLiNG said...

jika itu yang terbaik buatmu, tanpa menyiksa hidupmu, maka pergi lah engkau ke sana, bertemu dengan Kekasihmu itu... al-fatihah!
sweetdarling79.com

makcikkantin said...

alfatihah buat ain. semoga ibunya tabah......

eynda said...

Al-Fatihah buat arwah...semoga keluarganyer tabah...