jom follow

Friday, January 22, 2010

FUND UTK AMMAR ...

salam semua ...

Alhamdulillah syukur kpd Allah SWT ... lepas aku post entry pasal ammar, ramai yg bg feedback positif ... lega sket ati aku baca komen2 yg ada ... rasa nyer ni le komen paling byk aku terima sejak ada blog ... byk kata2 semangat yg aku terima, ada gak yg berniat nk hulur bantuan ... honestly, most of them aku x penah jumpa pon tu yg buat aku terharu sgt2 ... masyarakat kita masih lagi prihatin dgn berita2 sedey yg menyentuh hati camni ... terima kasih semua!

kepada yg sudah pon menghulurkan bantuan utk ammar (melalui acc HEZE ), from da deep of my heart ... aku ucapkan jutaan terima kasih, sumbangan kalian amat bermakna buat kami sekeluarga ... ada gak kengkawan yg mintak no acc aku sebab ada yg niat nk membantu ... bawah ni acc no aku ye ....

Azmaniza Mohamad Kamal - 514093114912 (Maybank)


terima kasih selagi lagi atas apa jua bentuk bantuan yg dihulurkan utk membantu ammar ... moral support juga sgt bermakna disaat2 camni ... may Allah bless all of u ... AMIN!!

16 comments:

Ir. hydir said...

Salam Pn. Asz,

Dari Blogger We CAre, kami telah menghantar proposal ke nuffnang utk membantu Pn. Asz sekeluarga.

Jika ada apa2 perkembangan nanti akan diupdate kemudian. Harap dapat follow blog saya or FB Blogger We CAre

LYaFRINA said...

Betul tu asz... kita d blogger we care akan membantu adik ammar... jgn lupa follow FB blogger we care & en hydir utk mgetahui status tkini bantuan adik ammar.. sy doakan adik ammar sihat sprti kanak2 lain..
aminn

Asz said...

en hydir ... terima kasih byk2 atas usaha utk bantu ammar ... saya akan follow kedua2nyer, blog & FB

Lyafrina .. terima kasih atas segalanyer!

Ir. hydir said...

salam Puan,

nuffnang dah setuju untuk membantu kes adik Ammar ni.

mereka ingin bertemu saya dengan keluarga Puan nanti. Boleh Puan hubungi saya melalui email dengan secepat yang mungkin untuk mengatur pertemuan dengan pihak nuffnang.

email saya: hydir8@gmail.com

Asz said...

en hydir ... no problem, apa saja asal ia boleh membantu Ammar. saya sudah emailkan no contact saya ... lebih mudah kita berurusan melalui telefon ...

LYaFRINA said...

Alhamdulillah.. Nampaknya.. Tuhan telah permudahkan lg..

Nurshahfamily said...

salam perkenalan,

nur nak minta izin buat satu n3 ttg adik ammar... manatahu leh dpt bantuan kwn2 blogger...
nur sgt bersimpati, nur harap asz lebih tabah..

Asz said...

Nur .. kalau niat Nur utk membantu Ammar saya izinkan ... thank u for ur support ya ...

Nurshahfamily said...

bo kasi email tak senang nak transfer... email nue dnurboutique@yahoo.com

Nurshahfamily said...

nur harap nie dapat meringankan beban asz ye...
http://nurshahfamily.blogspot.com/2010/01/adik-ammar-perlukan-bantuan-kite-semua.html

Lyla Ibrahim said...

I've joined blogger we care group campaign...
hope my so very little help can ease ur burden...
sorry cause xmampu nak bantu lebih lagi since i'm still a student...
doa sy moga2 ur child will be alright...

A.I said...

SEMOGA SEMUA YG TERBAIK UTK AMMAR...

iLa Fadilah said...

menulis untuk ammar lagi. mahu tahu perkembangan lanjut~ (-_-)

Matjoe said...

moga cepat sembuh yer amar. uncle ada derma skit. ada letak charity ads kt uncle nyer blog. mmuah lots of love!!!!!

Ain said...

semoga ammar cepat sembuh.. dan buat puan sekeluarga,semoga tabah hadapi dugaan ini. saya harap puan akan terus up to date kesihatan ammar dalam blog ini..

JAI said...

Salam blogging,

We'll support ammar all the way,tabah dan sabar menghadapi cabaran