jom follow

Wednesday, March 10, 2010

Ammar's pic @ hospital ....

salam

hari ni xde idea nk berblog ... entry bergambar je dah le ye ... ni sume pic2 Ammar dr rumah bwk ke spital ...



masa ni kat umah ... waktu ni lah aku decide x bley nk tunggu lagi ... Ammar minum tp air terus keluar ikut situ .. tambah lak nafas dia laju & kulit berbatikpastu Ammar asyik menggaru je gastro site tu ... gatal agaknyer ...
ni dlm keta, on da way pi spital .. nmpak x baju dia basah pastu ada kaler2 kuning sket?? ... tu le bahagian gastro tube dia yg leaking ... yg kaler kuning tu ialah asid perut yg keluar melalui lubang kat gastro tube tuh ...

1st day, monday around 8pm ... masa ni baru lepas pakai nasal prong oxygen ... nafas dia laju ... tp still nk main ...


day 2 ... 4am .. da whole nite x tido ... merengek ... high fever, rapid breathing ... xmo langsong tido lam baby cot ... nk berpeluk je ... sian anak mommy ..huhuhu

ni lak pic ptg smlm ... still weak ... demam lagi ... on & off ...

x tau smpai bilalah plak Amar kat sini ... :'((

13 comments:

HANS XY... said...

sedih nyer han tgk..byk sabar ..

Normi Ali said...

Ya Allah, berilah kekuatan pada ibu dan anak ini...sesungguhnya Kau maha pengasih dan penyayang...Amin...

Asz said...

hans ... akak mmg ngah sedey pon ... seb baik ada blog tmpt akak nk meluahkan perasaan ... thank u dik .. huhuhu

normi ... Amin!!! terima kasih byk2 kerana mendoakan Ammar ...

ita cutevirus said...

Ya Allah.. kesian nye Ammar...

byk² bersabar ye asz...

nasazfrog... said...

Sis bersabar la yer tu semua dugaan dari dr Illahi.. Apa pun kita bersyukur segala kurniaanya dr-Nya.. Mudah2an ammar cepat sembuh yer,, Banyakkan berdoa agar di beri kekuatan..

Ekin said...

Akak,

Saya yg tgk lak rasa sakit.. Camne la Ammar hadapi semua ni.. Sedih sy!!!. Semoga Allah balas kesabaran akak dgn perkara yg baik2pasni... Harap Ammar sembuh & dpt jalani hidup spt budak2 lain.. Amin.. keep on updating us ye kak..

azura said...

tengok.. sy nangis lagi!.. asal tgk ammar je nangis.. air mata sy ni byk betul.. serious.. sy mmg sgt sedey dgn keadaan ammar.. Ya allah, sembuhkan ammar secepat mungkin dr segala penyakit. amin.. Akak, da tanya paed pasal susu ibu tu?.. tak saba2 nk jd ibu susuan ni..

Noina said...

Adui..ina tak leh tgk la badan Ammar ada gastro tiub tu..huhu..terasa sakitnya..sian Ammar..

noradzlina.kamdani said...

Ya Allah, ringankan lah beban adik AMMAR

Wansteddy Tales said...

ya Allah... cepat2lah sembuhkan Ammar... sedihnya tgk ammar berbaring. mulut merah. mmg panas badan ni.

iem said...

sedihnya tgk ammar baring camtu..
moga ammar cepat sembuh..

banyak2 sabar ye...

eazlye said...

bila lah penderitaan adik ammar nk berakhir....

cukup lah...kesian saya tgok akak n family..lebih2 lagik adik ammar...

liennasts said...

memang saya tak dapat tahan air mata tengok keadaan ammar.. Semoga ammar cepat sembuh ya.. Tak tahan tengok anak kecil menderita sakit macam ni.. Semoga Allah sentiasa bersama kamu..