jom follow

Wednesday, April 1, 2009

serabut!!!

since smlm kpala otak aku ni serabut
tido pun cam tak lena
pukul 3.30 pagi aku leh terjaga
yg betulnyer pasal ammar kejutkan aku
mesin susu dia dah berbunyik
sambil nk tunggu kul 4
ammarnyer next feeding time
aku bukak lappy ... google youtube
carik nursery rhymes utk ammar
tapi lam mamai2 tu mcm2 aku pikirkan
aku tinggalkan ammar ngan nursery rhymes nyer
twinkle2 little star ...
pasal nk buat susu utk ammar

sambil basuh tube ammar aku menung lagi
berpikir lagi ...
aku byk pikir ...
sampai tertuang air yg tk berapa panas kat tgn sendiri
baru aku tersedar ...
susu dah siap dalam tube bwk masuk bilik
aku on machine ... dah set rate & dose
tapi lupa nk run ... sampai mesin tu berbunyik lagi

hisshh!!! nape la aku ni ...
kalau camni sah le aku tgh stress
sah aku ngah serabut .. tensen!!
sambil tepuk ammar soh tido
aku layan fb ... pepagi buta
tk pernah2 aku gitu ... ada gak yg online pepagi ni
stress cam aku gak ke??
dah arr ... tak tau nk tulis apa lagi
aku serabut... arrgggh!!!

5 comments:

hezesuze said...

ape yg ko dok serabut tu asz...meh le share ngan aku...kalo sudilah...sharing is caring kan...hehehe

pepun jg kesihatan ko tu ek..

Alicia said...

napa lak ni????????? sabar okay...jgn pikir sgt....

NaD said...

relax.. banyak sangat pikir nanti jejas kesihatan plak. amik masa rehat and bertenang k. then things will be fine.

*hugs*

Cyberwira said...

ayoo..rilex kak...ni mesti sama ada tidur terlebih atau tidur terkurang kot. hehe

AinZa said...

jangan pikir2 sgt k kak asz..nanti kak asz pulak yang sakit...
kang terkurus pulak..hehe..
kalo kurus sihat takpe jangan kurus sakit...