jom follow

Thursday, November 27, 2008

big apple ...


lunch smlm, aku ngan geng aku sorang ni gi jj wangsa maju .... dah lama betul aku tak dtg sini ... adalah lebih krg 2 thn gak le ... padahal bukan jauh sgt pun ngan opis aku ... itu pun pegi smlm pasal kawan aku si lis ni nk belanja lunch.

mula2 nk gi mkn kfc ... tapi bila sampai je otomatik mulut memasing terkeluar secret recipe ... dah tu terus je menonong gi s.r. ..... baik hati ko nok ... belanja aku mkn ... mekasih bebyk, moga ko dilimpahi rezeki yg byk melimpah ruah .. bole belanja aku lagi ... amin!!!


muka aku yg ngah kontrol cun ...ngeh ngeh ngeh!!! ;p

lis yg penuh perasaan menunggu food sampai ... nmpak mulut yg muncung ngan tgn dia yg ala2 nk tumbuk org tu?!?? dah tk sabo kot ... ;p



masa nk naik escalator ke atas, sekali imbas je aku nmpk big apple ... oooo, baru aku tau big apple ada kat sini gak ..... nanti ko!!!




masa ngah mkn kat s.r. lagi aku pikir cam nak beli ke tak big apple ni .... aaahhh!! takmo lah, len kali je lah .... tapi tetiba bila turun escalator kaki aku ni terus je melangkah masuk line ... mula2 pikir takpelah ... beli 2 je ... tapi bila budak keje situ tanya aku nk beli brp laju je mulut aku ckp ... 6 dik!!! iisshh!!!!! kan ... tu lah, jahat tul mata aku ni ... bila tgk donut yg sgt cantik, tertarik debom ... aku kalah ... terbeli 6 terus!!! sib baik bdk tu tanya skali je .. kalau tak mau aku ckp 12 ... hiks ;p









haaa ... tu dia!!!! 6 pcs donut from big apple .... mind me, pic taken from different angle ... saje je ;p


honestly, kalau korang tanya aku apa nama donut ni suma aku tak ingat kecuali satu je .... 'alien' (sebelah yg berkacang tu, ada pink2 sket atas dia). aku tau pun pasal si lis sebok ckp kat aku "asz ... yg alien tu sedap ... yg tu sedap ... yg original dia pun sedap" ... aku lak bila dah tgk byk2 dan cantik2 terus rambang mata .... main tunjuk je ... dik yg tu ... yg ni ... seb baik aku tgk kotak tu kecik je kalau tak mau aku borong suma yg ada ... muahahaha!!!! (perasaan tamak haloba dah mula menguasai diri ... hehehe).

so, kalau ikut tekak aku .... big apple plg sedap so far pasal tak brp manis & lembut ... j co lak jatuh second donut lembut tapi aku rasa cam manis terlebih sket ... aku kureng sket manis2 ni pasal aku mmg dah manis ... (matila aku prasan... larik!!!) ... yg betulnya aku from family yg ada diabetes ... last sekali dunkin ... sori le ... rasanya lepas ni dah tak gi dunkin lg kot tapi takyah lak komen byk sgt.

anw, ni ikut tekak aku ... tekak korang? ... lu pikir le sendiri?!?? ... eh eh ... teringat nabil lak ... comey bdk tu ... hiks!!

6 comments:

Leesa Liisa said...

mak aiii..muka aku tgh sengal tu pun letak gak yer????

sedapkan big apple...aku pun suka gak big apple dari jco.

Asz said...

ya ampun!!! takpe nok, masa tu ko comey ... ;p

Ontel said...

aku berazam, bulan 12 nie nak melawat korang berdua!!!!!

Asz said...

okeh ... aku sokong azam ko tu!!! dtg tau .. kita leh lepak kat big apple mencekik donut!!! :D

NaD said...

nad pun lg prefer big apple. jco lepas makan, sendawa pun bau donat. hahaha.

Asz said...

haaa ... amik ko ... mkn byk mana yg sampai sendawa bau donat ... ekekekeke ... :D