jom follow

Thursday, November 6, 2008

jiwa kacau ....

tak tau le nape ... dari pagi aku rasa cam tak sedap ati je, tak tenteram je rasa jiwa aku ni....kacau!!! ... mcm ada something bad goin' to happen. bkn nk ckp aku ni ada 'power' or dlm erti kata lain kebolehan ... tapi aku slalu camni, kalau dah ada rasa lain mcm ... ada le tu .... dan slalunya telahan aku betul.


gambar2 ni takde kena mengena ngan entry ni ... sekadar hiasan, lagipun bila tgk muka anak2 aku ni lega sket aku rasa

dah berkali2 aku call umah ... just nk sedapkan ati sendiri ... suma aku tanya kat maid aku, adam dah balik skool belum, dah mkn belum, ammar buat apa, ngah tido ke, jaga ke, ada apa2 ke ... kebetulan lak tepon kat umah kena bar, takleh call out ... (kes hubby aku takde masa nk gi bayar) sib baik maid aku ada hp .. apa2 aku dah pesan kat dia call aku cpt2.

pastu 2-3 ari ni aku rasa aku emo sket ... kadang2 sedar tak sedar meleleh je air mata aku ni ... byk sgt benda lam kpala otak aku ni ... kadang2 rasa cam nk buang jauh2 suma ni ... susahnye jadi aku ni ... atau perasaan aku je ek?!??

9 comments:

aku la ros said...

byk2 berdoa tau...

take care!!

Ontel said...

As, aku pun kdg2 jd mcm ko, risau tak menentu.. sedih tak tentu pasal.. aku rasa itu simptom nak period la.. aku kalau nak period jerr mesti mcm2 perasaan tak enak datang, berhari2...

Asz said...

thnx ros .. tak tau le nape ari ni...:(

EraNaZeErA.. said...

asz..bykkan bersabar... harap tiada apa yg terjadi... semuanya akan ok...berdoa dan berselawat banyak2...

Asz said...

ontel : tu le ... aku pun rasa cam angin2 nk period .. tp tak gak dtg2 ... hisshh!!! nyampah le bila mood camni dtg ...

era : mintak jauhkan lah benda2 tk elok ni ... tk tau le apsal kepala ni cam bengong je! thnx era.

ita.itu said...

eh kadg mmh kita leh rasa la asz..hati nih mcm dup dap je kan..aku tau cane

CiK NuYu said...

sabar k sis..
banyakkan selawat bila dtg perasaan tu..sis take over nuyu punya jiwa kacau kot..berjangkit..aritu nuyu cenggitu...
harapnye takde pape..insyaallah semuanya akan baik...

Asz said...

ita : kan ta ...bila dtg perasaan ni rasa jantung tu laju je ... serba tak kena .. mintak2 takde ape le.

nuyu : mmg cam penyakit berjangkit kan ... lps sorng, sorng lak kena ... tension tau camni

AQisH said...

tu laa selalunya penyakit ni musti dpt kat org ppuan jer kan..lelaki mcm tak kena lah pulok..nak wat camne kita mmg ada sindrom PMS..cuma jgn terlampau layankan sgt..mcm i suka naik hangin bila dh dkt2 period tu huhu..semoga takde pa per yg buruk berlaku..istighfar byk2;-)