jom follow

Friday, November 14, 2008

down ....

semalam aku down with fever ... tak gi keje satu hari ... sbnrnya dari monday lagi bdn aku kejap panas, kejap sejuk .... tapi still bertahan lagi ... akhirnya pagi smlm aku mengalah ... dah tak larat wei!!! tumbang takleh bangun ... sebab utama aku rasa pasal mlm sebelum tu aku gi tesco (nk gi beli kek adam), kebetulan ujan ... bdn lak mmg tak brp sihat ... so, jadik sebab je le bila kena ujan sket mlm tu.



pasal nk beli kek ni le yg aku terpaksa gi tesco ...

balik umah lepas mandi aku dah rasa lain macam ... time nk tido tu rasa dah start panas ... mata pun cam tak leh nk bukak ... (aku & adam main posing2 atas katil) ... saje je pasal ngah boring ... sila abaikan muka aku yg natural beauty tu ye ... ekekeke ;p

kat tesco ampang ... adam kalau gi mana2 ada stall camni fevret dia ... boleh berjam2 kat situ membelek & menengok toys ... lagi2 kalau ada yg berkenan dia hati

haqeem & adam .... si abang rajin layan adik part2 camni ... ni dorang ngah pikir yg mana best .... jap lagi nk ayat mummy soh beli ... kirim salam eh!!!!



smlm almost seharian aku tido ... bgn jap masak nasi ayam pastu tido balik ... ammar pun maid yg jaga ... seb baik, maid aku ok ... kalau tak mau meroyan aku.

ammar ngah leka tgk swimming pool ... dlm ati dia agaknya berkata2 "best ni kalau aku dpt berendam kat situ!!!" ... pasal skang ni dia suka main air ....

alhamdulillah hari ni aku rasa dah sihat sket ... selera tu masih tak berapa ... tapi ok lah gak dari smlm.... nk mkn pun tak larat!!!

10 comments:

sue cipot said...

penatnya jadi mak...
huhuhuhuu

Asz said...

tu le ... sementara bujang ni ... enjoy dulu ...kang tak menang tangan bila dah jadik mak ... pasal tu skang ni insaf bila teringat time degil kat mak dulu ...huhuhu

NaD said...

hehehe. dah sihat ke nih?? mummy down, nanti semua askar2 kat umah tu pun down.

Leesa Liisa said...

best toi ko dok umah ye semalam...aku :(!!!

tercodot je si ebo tu...lengan dia aku rasa cam picit tenggelam je..

AQisH said...

psstt..berat bdn turun tak klu demam..i kan klu demam bleh turun gak sbb tak lalu makang..kekeke..

Asz said...

nad : so far alhamdullillah takde lagi askar lain yg down ... ekekekeke :D ... awk tu dah mkn obat ke???

lis : best ke hapa ... cuti sakit tak best ... cuti jenjalan best arr ... contohnya next monday ni ... hehehehe ... ;p

Asz said...

aqish : kalau setakat dmm sehari .. takyah citer arrr ... buat sakit ati je ... lemak i ni kan lemak tepu, setia... susah senang bersama ..hiks!

ita.itu said...

dmm minum 100 plus tau..itu la kegigihan mak ek..dmm2 pun ingat anak nye bday kan

Teman2 Sekalian said...

kasih sayang sorang mak.. demi anak sakit2 pun digagahkan juga kan....
banyak2 berehat ya yang....

Asz said...

ita : aku tak dan minum 100 plus pun ... mkn obat terus baik ... take can aku nk kurus

mummy : thnks mummmy ... tu lah kan mummy ... bila dah jadik mak tu gitulah ... nk tk nk, kena gak gagahkan diri ... demi anak2 ...:)