jom follow

Tuesday, November 25, 2008

1st time dpt award ....

kalau 2 minggu lepas aku kena tagged buat pertama kalinya .... ari ni lak aku dpt award for the 1st time dari teman blogger aku ... cik puan era a.k.a eranazeera ... mekasih bebanyak era.





ada syarat2 lain bila dah dpt award ni, bkn abis camtu je ....

1. So bila dah insan2 terpilih yang mendapat award ini, mesti meletakkannya didalam blog masing-masing.

2. Link semula kepada pemberi...

3. Kemudian.. anugerahkan award ini kepada 7 orang lagi....

4. Seterusnya.. hendaklah meninggalkan pesanan atau kad jemputan kepada penerima.



maka ngan itu aku menganugerahkan award ni pada teman2 blogger lain
.... yg bertuah ialah ... jeng jeng jeng ...
1. zel
2. nad
3. aan
4. heze

oleh sbb dia soh tinggalkan pesanan ... maka pesanan penaja iaitu aku sendirik ialah ... 'jgn lupa letak award ni lam blog masing2 ek" ... itu je lah pesanan ikhlas dri aku ... ;p

1 comment:

NaD said...

awww..so sweet lah. thank u sis ;)