jom follow

Tuesday, November 25, 2008

when i grow up, what will i be?!??

when i grow up, what will i be?!?? i'll be a baker and i bake breads and cakes .... kata adam masa hari iftifal sekolah tadika dia last sunday .... will be back with more video and pictures... stay tune!!!!

nampak sgt anak aku tu nervous ... muka pucat takmo senyum .... ekekekeke .... padan muka ko!!!! :D

p/s: harap maaf, anda sekalian kena telengkan kepala utk melihat video ni .. yg benarnya mek tak tau camne nak rotate video ... sesape yg pandai meh ajar mek yg angang bab ni .... silalah jgn malu2 ... ;)

2 comments:

Leesa Liisa said...

when i grow up i'll be a teleng!!! sakit oii tengkok aku...

gabra je kan muka adam...

Asz said...

bongok tul tau ko ni ... terbahak aku ketawa ... nmpk sgt kan muka nervous tu ... kalau tak kemain ligat lagi dia ... aku rasa dia cam aku la ... nervous bila org ramai dok perati ... huh!!! tak leh jadik artis camni ... ;p