jom follow

Wednesday, December 10, 2008

Uwaaa...:'(

Ammar msk spital blk ari ahad ...iye ..mmg aku beraya kat spital. Uwaaa ...:'( sedey tau lg2 bila dgr takbir raya ...kalo raya pose confirm aku berguling nanges! 
Anw, umah aku ni akan sunyi buat sementara...ni pun aku hapdet dr spital ...aku takde lappy so bila pakai hp haruslah laju je kredit aku ditelan, jadinya tkleh lama2 ...sampai ketemu lg ..doa2kanlah ammar cpt sembuh k ... Salam syg...mwahh!:-*

5 comments:

Alicia said...

sabo k...cepat sihat ammar...

AinZa said...

semoga ammar cepat sihat....

Mummy Cool said...

sabar ye yang.. setiap yang terjadi tu ada hikmahnya.. banyak2 bersabar dan tenang kan diri... mummy dan family doakan agar ammar cepat sembuh seperti sediakala.....

NaD said...

Sabar sis.. Ammar will be fine.. Moga cepat sembuh..

AQisH said...

alahai..i pon penah beraya haji kat spital masa anak dara tu baru 8 bln..dia kena cirit birit teruk..sampai melecet hbs montot dia tu sian sgt masa tu..apapun semoga ammar cepat sembuh dan kuat..