jom follow

Tuesday, September 16, 2008

saturday

last saturday aku gi carrefour beli sotong ... nak masak sambal sotong utk berbuka petang tu. masa baru2 sampai tu adam dah hint kat aku dia nak gi fish spa kat groundfloor tu tapi aku buat dengar tak dengar je ...

agaknya sbb nk sgt try fish spa tu, dia pun behave je dlm carrefour tu, sikit pun dia tak berbunyi ... tak dengar langsung dia kata boring lah, nak balik lah, kalau tak berlari sana sini tak hengat tak pun ada scene nangis2 dia nk beli toy.
banner fish spa, kata yg jaga tu, ikan ni dtg dari jepun & turki ... betul ke?!??

adam & mummy, adam ngah control ensem ... kan dia budak baik ari tu .... kalau tak ya hazab nak amik gambar dia!!! ... tapi tak suka gambo ni sbb aku nampak sgt gumuk la!

disebabkan dia behave sesangat aku pun kata ok to fish spa ...(sbnrnya aku ternampak kat banner tu dia kata for 20 minutes, pay 1 for 2 person, only rm12 ... ok le tu ... takle mahal sgt ....suka tul adam, dia heran nape mood mummy dia baik sgt... hehehehehe).



mula2 sket je ikan yg gigit2 kaki aku...

sudahnya punyalah byk yg pegi kat kaki aku ni!!! malu lak ...rasa cam nak angkat kaki terus blah je .. sbb dorang kata kalau byk ikan kat kaki kita maknanya byk sel mati!!!

sblm aku masuk byk gak ikan pegi kat kaki brader ni ... lepas aku masuk ikan suma gi kaki aku ... dia pandang je kaki aku ... issk!! segan tul ...

ni kaki adam ... sket je .. bdk2 kot

abis fish spa terus balik umah, siap2 nak pegi spital lak, nk nengok si nemok aku tu ....




masa dtg dia tgh jaga, tapi still weak, ngah sakit kot ... lepas 3 jam duduk situ belai2 & tidokan dia, kami pun beransur .... (nk gi PARAM & nk masak) lagi pun adam dah merengek nk balik

from spital nk balik ampang kitaorg singgah kat desa pandan, dah bertahun aku tak gi PARAM desa pandan ... venue pun dah tukar ... tapi tak jauh, kat situ gak ... byk choice compare kat PARAM bukit indah, aku lagi suka gi yg kat desa pandan ...

tak beli byk pun, beli cara manis, samosa, akok, beko & sata (sata dia sdpppp ...menepati citarasa aku, cukup rasa pedasnya)

sampai umah aku terus bersilat kat dapur ... time tu dah pukul 6 ptg ... apa lagi ... spt biasa aku jadi cam lipas kudung kat dapur memasak, menu yg senang je pun ...

nasi lemak

sambal sotong

telur dadar, begedil & timun

lepas buka gi spital jenguk ammar sampai kul 11 ... balik umah trus flat nak zzzzzzz ... sib baik esoknya takyah masak, my hubby ajak gi bukak pose kat luar ... bestnye :)

1 comment:

Anonymous said...

carefour ampang yer...okay..free nanti aku nak pegi la...