jom follow

Friday, September 19, 2008

buka pose kat luar ..

hari rabu lepas kami anak beranak gi buka pose kat luar sbb hubby aku ada majlis berbuka puasa ofis dia kat Hotel Maya, so nak redeem sbb tak bwk kitaorg, dia suruh le aku berbuka kat luar ... (sbnrnya mmg aku plan nak berbuka kat luar pun, mls nk masak ... takde mood!)
oleh kerana mls nk drive jauh2 sbb jam aku pun terus balik rumah amik anak2 pastu shoot terus ke carrefour ampang. mula2 rasa cam nk mkn kfc, pastu bila lalu kluang station ternampak gambar chicken chop rasa nak lak, so nak senang kitaorg vote, sebulat suara nk ke kluang station maka di situ le kami berbuka.

adam ... perasan ensem, dialah photographer of the day
mee siam ... adam yg order, mmg faveret dia kalau dtg sini
aku le ni ... sape lagi, senyum paksa adam nk amik gambo

anak2 yg lain, haqeem, nina & kak long

chicken chop ... mmmm sdap ... tak senang aku nk mkn, adam suruh aku letak fork & knife tu sbb dia nk amik gambo ... org ngah kebulur nih!!!

nasi lemak with fried chicken, haqeem order yg ni

nina mkn nasi putih, cucumber salad & ayam merah

kak long lak nasi putih, cucumber salad & asam fish curry

sbnrnya kak long & nina punya tu dlm ramadan special set, ok gak set dia, 2 white rice (unlimited refill) + 2 main course (ada ayam merah, beef rendang, asam fish curry & lamb curry kot, pilih le mana2) + otak2 + sate + free flow air sirap + tamar, harga set ni rm 25.90 je ... bagi aku ok le, puas ati, food pun not bad (ikut tekak aku le).

aku nyer faveret kat sini, chicken chop, ayam merah, mee siam & roti bakar ... pic roti bakar takde sbb tak sempat amik dah langsai ... maklumlah anak2 tgh membesar ... mkn cam piranha!! dorang gelak je bila aku ckp dorang mkn cam piranha, kalau mkn tu 2-3 kali ganda byk dari aku mkn ... padahal keding2 kecuali haqeem yg semenjak bersunat thn lepas spt membina badan!

1 comment:

Leesa Liisa said...

cam sedap jer mee siam tu...pastu chicken chop tu wahhhh!! berbunyi perut aku..