jom follow

Monday, September 22, 2008

dia dah tersengih2 la ...

pagi jumaat lepas masa aku dtg tgk ammar, bdn ngan muka dia penuh ngan rashes ... aku suspek measles tapi aku kan bukan doc makanya aku tanyakan pada doc apa kena kulit ammar jadik gitu .... mcm yg aku jangka doc kata most probably measles, sbb all the symptoms are there.

sian dia nk tido pun tak boleh, merah bibir suma sbb demam, masa ni rashes br nak naik, tak nampak sgt

tak pasal2 hdu tu tak boleh ada visitors except for parenst only .... sbb doc suspect ammar dah kena measles (tapi aku leh terlupa lak nak amik gambar) ... but anyway since smlm aku dtg melawat ammar, tak putus2 dia memberikan senyuman yg paling menggembirakan hati aku yg sudah semestinya gundah gulana memikirkan keadaan dia.

dia ngah melopong sebok nengok mummy amik gambo dia

alhamdullillah syukur sgt2, dah lebih seminggu dia tak senyum, tapi smlm dia dah mula alert ngan keadaan sekeliling dia, dan yg paling membuatkan aku gembira dia dah start nak main2 ngan rambut aku... tu salah satu faveret dia waktu dia sihat (maknanya dah nak sihat le tu).

haa .... nampak tu?!!? kan dah tersenyum ... baru le nampak sihat sket

ishh ... bosannya!!! mummy sebok nk interframe, malas nk layan .....

ngah sebok nengok nurse kat tepi, kepochi tul....

pastu, masa aku dtg nurse bagitau tadi ada wakil dari bank pembangunan bagi sumbangan duit raya & hamper, ammar pun dpt gak ... mekasih byk2, sekurang2nya ada gak pihak yg masih ingat pada pesakit2 & penjaga2 di paedriatik unit dah dekat2 raya ni ... alhamdullillah, rezeki ammar.

bakul hamper from bank pembangunan, consist of fruits, colouring set, drawing block, teddy bear + duit raya

so ... agak2 ada chance ke aku raya kat umah thn ni??? rasa2nya ada .... insyaallah.

3 comments:

MOLY said...

Insya-Allah dapat raya kat rumah tuh ...

ammar pun dapat jugak hamper yer ..
rezeki anak tuh

:)

Anonymous said...

ape kabar ammar skrg..??
dah sihat blom..

dia chumil..

Asz said...

lily: berkat doa kengkawan dpt gak beraya kat umah, mekasih ...

anon : alhamdullillah, ammar dah ok sket, cuma ada beberapa issue lagi yg nak disettlekan berkenaan ngan feeding dia... i will blog about it ...

thanks, he is so adorable ... lagi2 bila dia membebel .. :)