jom follow

Wednesday, February 25, 2009

hatiku gumbira ... tersenyum riang ... :)

hari ni aku dtg opis ngan hati yg berbunga2 ... tersenyum je mcm org gila ... org kata kalau pagi2 mood kita dah ceria, maka sepanjang harilah kita akan ceria ... iye ke?!??


nampak tu .. bukan aku sorang je yg happy .. ammar pun sama join skali ... :D


sbnrnya dari mlm tadi lagi aku dok tersengih & tersenyum ... sbbnyer lepas keje smlm aku gi dating kat klcc ngan hubbyku itu ... dia dpt rezeki lebih sket bulan ni ... so, sebagai seorg suami yg sgt menyayangi & memahami isteri .... maka dia dah berniat utk memenuhi kehendak isterinyer yg mithali ini .... ahaks!!! mithali sgtlah aku ni .... dipendekkan citer, korang nak tau apa yg dia belikan?!??


tadaaaa .... ni lah 'baby' baru aku ... hp mini 1001tu ...

cover plastik tu pun tak bukak lagi ... almaklum ... sayang ... brg baru kan ...


aku sedar kualiti gambar aku yg aku amik tu agak kureng ... so, aku amik inisiatif copy & paste from web lain utk tatapan korang walaupun tak berapa byk .. hehehe


mlm tadi masa kat umah ingat nk test power, tapi sim card aku blom diaktifkan lagi lah pulak, katanyer hari ni tapi ntahlah, tak check lagi pon ... jap2 lagilah aku check.

anw, pagi ni aku bwk si 'chumel' ni ke opis ... bila aku on je .... wallawei! ada wifi kat sini ... ni sudah bagus ... apa lagi nk ditunggu ... akak melayari alam maya ngan hati yg sungguh gumbira ... la la la la :)

1st time melayari alam maya pagi ni .... 1st skali bukak fb .... test power... yg penting laju ... akak suka! akak suka!!!


honestly aku tak berapa reti nk citer pasal laptop nih ... so korang leh click kat sini (HP website). for further information.

price wise ... aku dah check out kat low yatt pun ... tapi so far suma harga standard ... unless ko nk tambah mcm2 lagi ... mcm aku tambah another RM100 to upgrade RAM ... yg lain2 tu later2 je lah ... dah org nk bayar takkan nk byk cengkadak .. tul tak?!? bersyukur je lah ... rejeki jgn di tolak ... tak gitu?!?? ;p

ni leng chai yg attend kami smlm ...nama dia ken, very frenly ...

oh yes ... HP mini 1001TU ni ada yg limited edition ... sgt cantik menarik lagi da bomm mmg berkenan sgtlah aku nengok ... tapi harga pun da bommm gak arr .... sape2 yg tak kisah mengeluarkan extra rm600 utk yg limited edition boleh le amik ... mmg cantik sgt ... but ... ada but nyer ... spec suma sama exactly cam yg aku beli ... kaler je lain ... price jadik mahal disbbkan 'limited edition' tu je ...

okehlah ... aku nk ber'fb' lak ... esok2 kang aku update entry baru eh ... kalau 2-3 hari ni takde entry paham2 jelah ... kemungkinan besar disebabkan aku sedang sebok menggodek 'si chumel' ni ... daaaa!!!

3 comments:

DatinDiaries said...

hi...

suka baca blog u ni....yelah kita dah ada anak2 ni...asyik nak bercerita pasal anak je kan..hehehhe

boleh .....nanti u add la....add kat tempat i skali ye..

Hezesuze said...

eeee bestnye dpt laptop tomeiii tu...ishhh bleh mintak kt hubby aku nie...

tp laptop yg ade nak watpe ek????

MOLY said...

alalala ..
comeynyaaaaa ammar
tersenyum riang je
:)