jom follow

Tuesday, April 26, 2011

Bosannyer menunggu ...huhuhuhu



As-Salam ...

Bosannyer aku nih ...disaat ini aku kat APSH ...sedang melangut menunggu doc serta blood test result aku ... Ngan badan yg masih lemah akibat diarrhea sejak hari ahad, almaklum bila ngah diarrhea tu makan minum pon x guna ...sume kluar balik!!!

Sampai semalam selera makan masih blom ada ...tp dah kurang sgt part ulang alik ke bilik air tu ...cuma bahagian perut belah kiri tu kejap2 dtg cramp ...skali dtg tu berpeluh2 gak arr nk menahan sakit ...

Sepanjang aku x sihat hari ahad baru nih, aku tertanya2 diri sendiri ... Adakah sakit yg aku rasa dan alami skang nih adalah healing crisis (kesan dari mkn produk) atau sakit akibat masalah dalam perutku atau sekadar diarrhea biasa???

Berdebar gak sebenarnyer nk ngadap doc sensorang nih ...hubby smlm kata nk teman, tp aku kata xyah, soh dia jimat cuti sbb cuti hubby pon tinggal sikit je ...nanti bulan 7 ammar nk operate dah tentu2 nk kena amik cuti lagi kann ...

Oklah ...ntah apa yg aku dah merapu nih ...perut dah menjerit2 mintak makan ...dah ler sejak 2 hari lepas x makan ...asyik minum air je ...ditambah plak kena puasa sejak pkl 12 mlm tadi ...skang nih rasa cam nk pitam2 pon ada ...huhuhu

Sebelom aku melalut lagi baiklah aku sign off ...jap gi turn aku amik darah, pastu terus nk carik makan kat cafe bawah nih ... Bye2 ...sampai jumpa lagi ... Hv a great day semua ... Assalamualaikum ...;)

No comments: