jom follow

Tuesday, January 13, 2009

waktu dolu-dolu ...

sejak seminggu dua ni ramai lak yg add aku kat fb ... kebanyakan nya kwn2 masa aku belaja kat itm manjung dulu ... berbelas tahun lamanya ... uisshh!!! lama tul kan ...

acul, aku & adam ...

adik & aku .. lam cab masa gi kl ..

bila tgk balik gamba2 lama rasa cam nk balik ke waktu tu ... kalaulah ada time machine ... best nyer ... rindu sgt waktu2 happening dulu ... kami rapat cam adik beradik ... mkn, tido, happening suma buat sesame ... sib baik gak arr enjoy2 pun grad gak ... syukur ...

with my classmates .. kecuali yg pakai baju kurung tu .. kak honey tu satu rumah ngan aku dulu

dulu aku malas nk login fb ... skang ari2 mesti nk login ... nk tgk kot2 ada member yg upload gambar waktu kat itm dulu ... kot2 ada gambar best yg nk dikomen ... pastu start arr memory lane ... mcm2 citer kuar ... :)

bagus gak ada fb ni kan ... kurang2nya menyambung balik silaturrahim yg dah terputus ... maklumlah, bila dah grad tu masing2 sebok, so ada yg ter'lost' contact ... bila jumpa balik lam fb ni, memasing dah kawin & ada anak ... ada yg muka still sama ... ada gak yg berubah sampai tak kenal kwn sendiri ...


aku & pau ... dia ni junior aku ...

aawwwhhh ... i miss them so much .... time flies so fast ... rupanya dah hampir 13 thn aku tinggalkan itm ... sampai skang ... aku ngan kwn2 seperjuangan still teringatkan manjung ... wlaupun masa tu rasanya kampus manjung yg paling cikai ...pasal building umah kedai (sementara nk tunggu yg kat sri iskandar siap) ...

utk bdk2 itm .. area manjung, lumut & sitiwan tu mmg tmpt kitaorg le tu .. dah bosan2 abis kelas takde ape nk buat ... makanya bersepah lah bdk2 itm kat area ni ... esp wkend ... kalau kitaorg suma tak turun kl beramai2 dan mencucuk langit ... ekekeke

aku & adam .. masa ni kat kl ... getting ready to 'cucuk langit' ... jgn salah sangka ...ni bkn bf aku tau ...

teringat lg ... bila bulan pose ada pasar menggatal (pasar juadah, tumpuan warga itm beli mknan sambil bertenet) ... mkn kat benteng (skang benteng pun dah takde) ... mkn cendol & laksa kat lumut ...(rasanya dah takde, last 2 years pegi tk nmpak pun) ... supermarket fajar & billion (tmpt bdk2 itm shopping) ... pastu kalau nk mkn fastfood yg ada cuma KFC kat sitiawan ... atas sket ada marrybrown ... tapi yg paling aku takleh lupa .. gi release tension kat LD (laser disc) ... kalau tak berkaraoke kitaorg layan movie ... best wooo ... sound system dia best .... sampai cina jaga LD ni si Leslie pun dah kenal kami satu geng ... pernah gak kami gegar LD seawal kul 10 pagi!!! pastu bila ada duit je abis kelas petang lepak sini .... byk tul kami melabur duit kat sini ... kalaulah mak aku tau ... ya ampun mak!!! sumpah dah tak buat lagi ...


mugen & aku ... kat LD ... masa ni suma dah abis kelas ...lepak ramai lam ni .. release tension layan nyanyi ...

sweet memories masa aku kat itm manjung ... byk sesgt ... tapi ada gak yg tak sweet yg paling aku takleh lupa ... aku kantoi ngan guard sampai aku kena naik mahkamah itm ... pheww!!! sib baik gua tak kena gantung semester atau di expel masa tu, cuma hukumannya kalau nk keluar bermalam kena mintak kebenaran pengetua atau penolong pengetua je ... warden atau yg lain2 (yg ada kuasa bg permission) nyer signature suma tak laku nk sign akak nyer outing kad ....hiks .. sampai camtu skali

biila pikir balik .. pehal lah dol sgt aku masa tu ... pasal tu manjung sgt nostalgic bagi aku ... manjung oohhh manjung ...

3 comments:

Unknown said...

uwaaa as...ada gambar aku tak nampak..mencik laa FB haku kene block kat opis nieh..hampeh tullll

Asz said...

laa .... ko tk tgk lagi ke aku update gambar aku masa kat itm ... baru update smlm .. takpe arr chik ... ko tgk la sket2 lam ni eh ... :)

Anonymous said...

salam singgah..
jom tukar link.. komen kat blog saya nanti kalo nak tukar link tau!