jom follow

Wednesday, January 7, 2009

1st day adam nk gi skool ...

smlm aku ym ngan adik aku pasal adam ... sblm tu aku suruh adik aku (dada) amik gambar adam 1st day pakai uniform skolah ... aku kan tak amik cuti antar dia gi skool ... bila tgk kelakar pun ada gak ... here are some pics dia nk gi skool ... pagi & petang


sian anak mummy ...pagi2 dah bangun nk gi skool ...
pandai pun pakai kasut sendiri ...

ready to go with atok ... skolah agama dekat je .. so naik motor senang ...

aku: alala ... comey nye ank aku ...part dia naik motor ngan atok tu sayu je tgk ...dah besar anak aku kan ...
dada: tawu xpe.. ade 1 pix tuh dye pkai bju skolah kebngsaan..
dada: sbnrnye dye tgh becerite ngn nenek dye ... "adam x bole la nk mkn kat kantin skolah tuh."
dada: adam tgk nk muntah jeh ...sume itam2..
dada: hahahaha.. ank kau long. lorat
aku: kwang 3x ...
dada: pix dye pkai skolah meru ada x? da anta ke blom ha? dye bwat signal "L" tuh
aku: jap .. takde pon
dada: dari spender,sampai kasut, sume pkaikan.. ngade.
dada: spoil!
aku: mmg spoil ... sape pakaikan?? nenek??
dada: ye la, tgk je la pix tuh
aku: tu le abg pian ckp ... mak mmg spoil kan adam sgt2 ... atuk lak spoil kan ammar

muka toye masa berciter ngan nenek pasal food kat skool yg tak kena ngan tekak dia ... adam ni choosy sket ... penggeli pun ye gak ...

aaiikkk!! pagi tadi bole lak pakai kasut sendiri ... ngengade kan ... manja sgt ngan nenek

prasan ensem ...

posing lawak dia ...

6 comments:

Hezesuze said...

emmm kejap je da beso ank2 kita ek...next yr aku plak la merasakannya...

CiK NuYu said...

comey je adam pakai baju skolah...
hehe suka tgk time nenek pakaikan stokin tu...adam2...dah besar pun. kejap je dah darjah 1 ek...ingt dulu mula2 kenal dhada..adam cinonet je..ha kau skng dah besar ensemmm...

NaD said...

lorat betol budak adam nihh... hehehe.. cemana la dia kat skolah agaknya.

Asz said...

heze : cepat masa berlalu skang ni ... pejam celik sket ari lagi anak bujang aku tu nk kawen lak dah ...

nuyu : adam tu kan manja sgt ngan nenek dia ..spoil brat .. tapi tu lah .. bila tgk dia pakai uniform cam tak sangka je dia dah besar kan ... ensem ke?!?? wakakaka ... cam poyo je ....

nad : mmg lorat sgt2, ada je dia nk komplen ... dia mana boleh nmpk cam itam2 sket ... suma dia geli ... sanggup dia tk mkn psal tak than geli ... padahal ok je ... dia ngah adjust himself lagi tu ... by 2-3 weeks nnti ok lah tu kot ... insyaallah ...

AQisH said...

anak i pon drj 1 gak thn nih..mmg cpt masa berlalu kan..

Asz said...

ye la aqish ... pejam celik dah darjah 1 ... sedar tak sedar masa berlalu ... kang dia kata kat i 'mommy ... adam nk kawen' ... kat situ gak i pengsan .. :o