jom follow

Monday, January 5, 2009

pengantin ...

warda : salam, lovely fren, would like 2 invite u to my WALIMATUL URUS on 28 dec, 8pm @ kompleks tmn seni islam selangor, when can we meet? nk bagi card :)
aku : OMG! For real?!? Am so happy 4 u beb ... every weekend aku balik umah mak aku ... nnti try jumpa saturday.....
warda : saturday aku ada kenduri kat kuang, mlm boleh le or bila2 ko free ....
aku : nnti calling2 la ... dpt org mana? hotel line gak ke?
warda : takdelah .... biasa2 je .. hehehe
aku : elleh! takpe ... nnt aku jumpa gak :p




konsep persandingan di dalam taman .... cantik pelamin dia kan ... simple je ...

tu le sebahagian sms aku ngan kawan aku, warda ... one of my best buddies dulu ... kami kenal masa zaman keje kat naza motor kg baru ... masa tu kami sama2 secretary kat situ ... lama gak tak jumpa kwn aku ni ... last aku jumpa dia adalah lam 5 thn lepas .. itupun masa aku berbuka puasa kat hotel tempat keje dia ... skang memasing sebok ngan keje ... cam aku juggling between karier ngan family ... tapi camne pun we still keep in touch.

selalu gak aku usik dia tanya bila nk kawen ... abis2 pun dia ckp kalau ada jodoh ada lah ... malas pikir ... tetiba 2 minggu sblm wedding dia tu aku dpt sms dari dia ... kata nk jumpa pasal nk bagi wedding invitation ... aku cam tak percaya pun ada, pasal kawan aku ni kalau menyakat org pun boleh tahan ... tapi bila dia bagitau date, venue suma ... aku rasa takkan lah nk main2 kalau dah ada suma detailsnya tu kan ...

anw, di pendekkan citer, aku pun tk sempat jumpa dia pasal ke'bz'an aku tahap gaban ... maklum le ... i kan supermom .... ekekeke ... prasan ek!? ;p .... jadinya dia just sms aku bg suma details pasal wedding dia ... tapi dia kawen ngan sape ek???

sempat gak le aku snap2 pic yg mana sempat masa wedding tu ... so enjoy le ... kalau korang tgk hubby dia mesti korang kenal ... lagi2 sape yg selalu tgk TV3 ... esp part sukan2 nih ...

lain mcm je tenung tu bang ... sabar bang bakar ...tak lari gunung dikejar ... ekekeke :D

pengantin tersenyum manis atas pelamin ... bagai pinang di belah dua ...

acara memotong pulut kuning ....

kenangan bersama pengantin ... uishh!! gumuk tul aku pakai baju ni ... :(

to my lovely & gorgeous fren, warda & hubby ... "Selamat Pengantin Baru ... Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat"

pesanan lain yg wajib dari aku ... cepat2 buat anak ... kalau dpt baby girl dulu lagi bagus ... kalau gegirl tu nanti ikut spec mommy dia ... boleh aku cop jadik menantu aku ... baik punya !!!! ... rileks babe ... jgn marah .. gurau jek ... ekekeke :D

5 comments:

NaD said...

cantik kawan sis tu.. skali tgk cam irma hasmie pun ada.

Asz said...

nad .. dia mmg gojes, kalau tgk body dia perfect ... mavelles!!! kalo tgk musti jeles ... hehehe

theorangelily said...

canteknyeeeeeee...
pelamin pon cam cantek sgttt

AQisH said...

laaaa..dia kawin ngan kwn u ker..tahniah diucapkan pd pengantin berdua..mmg cantik pelamin dan deco2 nye kan..pengantin pon meletop gak..

Asz said...

aan: sgt berkenan ngan pelamin dia ... cantek kan ...

aqish : i pun baru tau bila dtg wedding tu ... selama ni my fren tu sorok kisah dia ... dah jodoh tak kemana .. mmg meletop!!!