jom follow

Tuesday, April 20, 2010

napelah pulak kali ni ...



salam


dah 2 hari aku x keje ... smlm ngan ari nih ... smlm sbb aku pon x bape sihat, PMS yg melampau sakitnyer dan Ammar plak ngan flu & batuk yg light2 ... tp bila dah sampai ptg smlm, aku dah ok ... Ammar plak yg dari flu & batuk ... dah demam!!! aduihhhhh .... siannyer anak aku ...

mlm tadi tido pon x lena ... asyik merengek, pastu sepanjang mlm tido atas bdan abahnyer ... siannyer hubby aku, dia pon penat & ngantuk gak tuh ... lagi2 kena pegi keje pulak ...

so skang ni, Ammar ngah terbaring layu atas tilam dia di dpn TV ... sambil aku baring2 layan fesbuk, blog & TV ... kejap2 kang dia merengek, pastu tido balik ... pastu merengek lagi, then tido balik ... yg bagusnyer aku x nmpak dah hingus meleleh ... batuk pon still light2 je ... cuma demam dia je on & off ...



Ammar xmo main ... asyik nk tido & baring je ... siannn ...

napelah plak kali ni Ammar demam ... haishhh ... mintak2 Ammar cepat baik, dah start antibiotik hari nih ... xtau camne lagi aku nk tingkatkan immune system Ammar ... dah mcm2 produk aku bg Ammar mkn ... lepas satu, satu ... tp Ammar ttp mcm tu gak ...

nk kata aku slalu expose Ammar gi tmpt2 awam x gak ... as much as i want to expose Ammar to the whole world tp aku limitkan gak, esp kalau tmpt tu sesak ngan org ...

bkn je aku risau pasal Ammar skang nih, aku risau pasal keje aku gak ...pg tadi pon aku just sms bos aku bgtau aku x dtg keje psal anak aku x sihat ... demam ... ntah apalah yg menunggu aku kat opis besok ...

jgn masuk opis esok bos soh aku balik xyah datang keje lagi sudah ... mau aku meroyan kat situ gak ... huhuhuhu ....

Ammar, cepat2 lah sembuh sayang ... mommy sian kat Ammar, asyik x sihat je ... :'((




14 comments:

mrs.ecam said...

alahai...hope ammar cpt sembuh n bos akak memahami ek....ank n kje of kos la kne utamakn ank...huuuuuuu

sal ya said...

hopefully dia cepat sembuh n u got a very understanding bos...

Ekin said...

Doakan Ammar cepat sembuh. Kesian dia kejap2 tak sihat.. harap2 bos akak faham la.. Bukan kita saja2 mintak jadi macam ni..

a!Na said...

syafakallah adik ammar..
saba ye kak..=)

eB ezrin said...

sabar yer... bos tuh pn haruslah paham... when it comes to anak... mmg priority.... (",)

bumi nih bulat.... kan3... ;p

amelia shafer said...

ammar sayag ..cepat ler sembuh yer... jgn biar mummy risau lama2..... aunty pun risau gak kalau ammar tak sihat.. sian mummy ye sayang ye.. ammar kan strong!..miss u..

Zue AnnaLeeya said...

alahai sian ammar... slalu demam yer.. smoga ammar cpat sembuh..

Catwoman said...

Salam Sis Asz....

Semoga Ammar sihat seperti sedia kala ye...

You take care of urself,too, Sis.

:)

CiK NuYu said...

get well soon ammar...
nuyu doakan kak asz dan keluarga diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan.
take care kak asz..

noradzlina.kamdani said...

hmmm, akk tuam2 le bdn ammr tu bio cpt baik dmm

Scorpio Girl said...

Sis, mungkin takde apa2 kot..cuma nak beralih bulan/ tahun..wat are giving him right now for boosting his immune system..mana tahu kita leh compare and see what we can try..:D
Till then, take care Mommy Ammar dgn Ammar pun kena tenang and happy selalu kay?:)

p/s: Ammar, nanti Auntie Zaza naik KL, kita buat play date nak?Ada Abg Aisy, Haddyff & Baby Panleh buat kawan..:D

iman said...

as, kalau ammar dah boleh makan ikut mulut. perluke dia terus bergantung pada tiubtu. mana tau... kalau tak ada benda tu. keadaan dia boleh ok. dia pun dah makin besarkan. apa kata dr. ye as. sian ammar. cuma dia aje yang tau sesakit mana sakit yang dia rasaakan. sabarlah as, aku paham sampai lubuk jiwa perasaan kau ni.

student said...

moga amar dah besar nti leh jaga mama baik-baik lak yer..

Asz said...

terima kasih buat kwn2 sume, Alhamdulillah, Ammar nmpak dah sihat & kembali ceria ... terima kasih skali lagi kerana mendoakan yg baik2 buat kami, esp Ammar ...

maaf, x dpt nk reply setiap komen... masa x brp mengizinkan ....

take care sume!!