jom follow

Friday, October 10, 2008

teringin ....

lepas2 raya ni, cam teringin lak nak mkn fast food, pastu masa aku baca blog lily tetiba ada lak gambar si lily ni gi mkn kat kenny rogers, kebetulan pulak ada restoran k.r. ni kat area opis aku ... tiba2 rasa teringin sgt ... terliur sungguh.

tak pasal2 aku ayat member aku, lis, gi mkn kat k.r. ... bila dia ckp oke je aku pun apa lagi, siap2 amik kunci keta terus kuar opis ....


the drinks & muffins ... sedap tul muffin k.r. nih!!

ni aku punya ... mesti ada mac + cheese, parsley potato & coleslaw
ni lis punyer ... mac + cheese, mashed potato & coleslaw

bila sampai je food, kitaorg tak byk citer ... ngap ... ngap .. ngap ... sekejapan tinggal tulang je ... (nampak no kebulor!!!) pastu aku ada hati lak nak order cesar salad ... tapi tak order pun.

tak tau le apsal, lately ni aku sgt sukakan cesar salad ... teringat lak masa mkn kat chili's ari tuh ... mmmm sedappp...

seingat aku lah, tak pernah kitaorg mkn sampai licin cenggini ...1st time ... mmg kebulor tahap cipan dah ni .... hehehehehe

muka lis yg ceria ... maklum le dah kenyang

vanilla muffin yg mmg faveret aku ....

bila tgk gambo muffin tu aku teringat masa nak kuor dari k.r. tu, nampak 2 org cina cam dah abis mkn pastu lis sound kat aku ...

lis : as, ko tgk tu ... cina tu tak mkn muffin dia lah ...

aku : mana? .. ha'ah le ... kalau tak nak bagi le kita ... aku dah le suka muffin k.r. ni, dah le mahal, sayang je buang

pastu masa lam keta ngah jam, nmpk 2 org cina yg tak mkn muffin ni

aku : lis ... tu cina yg tak mkn muffin tu kan?!?

lis : mana?? ... ha'ah... aku rasa mmg dorang tak mkn le muffin dorang, tu dah balik ...

aku: ko mana tau... ntah2 dia simpan lam beg dia ...

lis : agak2 ko, dorang (k.r.) amik balik ke muffin yg org tak mkn tu

aku : ish ... takde le kot ... (iye ke ... manalah tau kan ... kot2 dorang nak cut cost ... hehehe ... saje je ngarut!)

sampai ke ari ni dok ingat muffin yg tak dimakan tu ... sbb skang ni ngah sejuk, ujan ... perut lak dah rasa lapo .... mmmmm ... sedapnya kalau dpt muffin k.r. nih!

4 comments:

Anonymous said...

memang sedap...la ni pun cam nak lagi jer...klako le cina tu..LISA

MOLY said...

heheh .. sedap kan bila dapat makan KR sekali sekala ..

nikmat je terasa ..
habis licin asz makan yer

tp mmg rugi laa kalau muffin tuh org cina tuh x makan .. dah la sodap !!

:D

Ontel said...

lain kali bawak aku, aku mmg tak mkn muffin kenny rogers... kalo aku beli yg set, muffin tu mmg aku pesan tak yah hidang... bazir ker terbuang...

Asz said...

lily : tgk blog awk le yg kita terliur ...tak tau apsal, kalau gambo mknan kat blog lily tu nmpak sedap je ... kalau nk tau saya pun skrg suka mkn kat william.. suma sbb tgk blog lily ... iisshh ... tu yg skang dah berkilo2 :)

neera : ok, len kali kalau ko turun kl kita gi k.r. ... aku boleh amik muffin ko .... hehehehe