jom follow

Thursday, October 23, 2008

besaunye!!!

kik..kik..kik!!! gelak aku sorang2 masa nk transfer pic from phone to pc tadi ... terjumpa lak gambo ni ... cute je tapi syiaannn dia ... jahat mummy ni ... mendajalkan dia.


mula2 cool jek ...

pastu buat muka hairan, pandang sana sini ...

rasanya masa ni kat umah nenek sbb ammar berlenggeng ... kat umah mak aku tu panas, ammar tak tahan tu yg selalu tak berbaju, kalau pakai baju siaplah ko ... satu umah dia jerit nangis, bila dah nangis tu nafas jadik laju, tu yg aku ikutkan je, sbb tak nk dia nangis ....

apa pun aku syg gambar ni ... nk simpan buat kenangan.



6 comments:

sue cipot said...

wah hensemnya buah hati sue ni..
huhuhu amatlah cool & macho bgaya ngeh2

Asz said...

hehehe ... miang budak tu ... kalau layan borak menjadi .. tersengih je kejenya

NaD said...

alololo comeynyeee... dah gaya nak naik ke bulan dah tu haaa..

AinZa said...

besaunye sepekk dia...mcm nak geget la ammar nih...

ita.itu said...

alahai sian dia..berat agaknye..haha..tp comel ngk

AQisH said...

hahaha..kiutnye udah jd mcm mata lalat dah tp ttp comels;-)