jom follow

Friday, January 28, 2011

membebel ke menyanyi?!? german? french? je ne sais pas!! ...

salam ...

sejak 2-3 menjak nih, kepala aku ting tong ... byk nau benda lam pale otak nk pikir ... serabut sgt!!! so bersempena ngan serabut & xde idea nk nulis nih ... aku nk share ngan korang video ammar nih ...


video

ni masa stuck lam jem mlm tadi ... aku pon x tau ammar nih ngah membebel ke?? ngah nyanyi ke?? ngah sakit dada ke?? ntah lah ... korang rasa dia ngah buat apa tu??

7 comments:

Mieja@Amiizaa2001 said...

salamsss as,

cute ammar:)
moga ammar sentiasa sihat, amin....
ammar nak bercakap agaknya.....

zatil said...

Hehehe..chomel ammar..

Mcm Mieja kata..ammar nak bercakap le tue..

Good to see ammar is fine :)

Bicara hati ibu aisya said...

Alololo...tomeinya ammar nak citer sesuatu kat mama dia tuh.Cepat sihat ye sayang..

Hezesuze said...

dia cakap sakit dada sebab nak tempuh jem bagai uols huhuhu

so cute le ammar

Asz said...

hahahaa ... iyer ler kot ... nk berckp ... ntah hape dia bebel sepatah haram mommy ngan abah x faham ... perkataan paling jelas dia sebut ialah abah ... jeles!! huhuhu

Alhamdullillah, seminggu nih ammar nmpak sehat (no cough, flu & fever) ... tp walaupon camtu, kita nmpak sehat bila mlm tido sama gak ... still x cukup nafas ... x sabar nk tunggu next check up ...

anw, thnx frens krn sentiasa doakan yg terbaik utk ammar ... sayang korang sume ... xoxo

Normi Ali said...

salam Asz....dia membebel pasal jem tu kot..lama sngt agaknya dok dlm kete, tp kete x gerak2...he..he..he

Azma said...

hehe..sama cam perangai hasif..pot pet pot pet tapi sepatah haram tak faham..at least dah boleh sebut abah.. :D

Suka tgk ammar sihat camtu.. Mesti mommy pun hepi..