jom follow

Tuesday, June 22, 2010

stomahesive powder



salam

entry ni boleh dikatakan dari kesinambungan entry 2 minggu lepas kot ... entry pasal wound kat perut Ammar tu ...

Alhamdulillah, finally dpat jugak stomahesive powder utk Ammar ... puas ku tanya farmasi kat ampang & kl ... xde satu pon yg jual powder nih ... btollah kata Chucky ... mmg susah nk dpt powder nih, yg pasti ada dijual kat farmasi PPUM ... nasib baik plak aku ada kenalan, Zura, yg kebetulan keje kat situ ...


ni le rupa botol stomahesive powder ...


so aku ingin mengucapkan byk2 terima kasih pada Chucky yg meng'rekomen'kan powder ni utk Ammar ... dan x lupa pada Zura yg susah payah belikan powder ni utk Ammar (lenkali kalau kata saya kirim, maknanyer kena amik duit tau ... hehehehe) ....

utk pengetahuan korang, Chucky & Zura nih adalah reader blog aku ... bagus gak ada blog ni kan, selain dpt kwn baru ... dpt gak berkongsi pengalaman, pengetahuan ... kalau x aku x penah tau pon pasal stomahesive powder nih ...

setakat nih, dah hampir seminggu aku letakkan powder ni pada wound kat perut Ammar ... nmpak berkesan ... walaupon blom kering sepenuhnyer, tp kat area tu dah kurang sgt warna merah ... skang dah tukar kaler pink ... mungkin amik masa sket coz susu tu still leaking ... tp aku rasa oklah kot ... skrang2 nyer x lah bertambah teruk ... lega hati aku nih ... Alhamdulillah!! :))


6 comments:

A.I said...

kan best dapat kawan blog camtu. saling tolong menolong..(^_^)

lega skit kau kan? ammar pon selesa la skit tu..kalau x, sian kt dia..

Asz said...

ai ... btol tuh, Alhamdulillahada kwn2 blog yg slalu bg kata2 semangat & share info ngan aku ... tulah manfaat ada blog ... kalau xde blog nih aku pon x kenal ko kann ... hehehe

moga kita sume sentiasa aman damai & dijauhkan dari hasad dengki ... Amin!

Hezesuze said...

sharing is caring kan noks....hehe

Farra Dhelina said...

itu lah kelebihan berblog kan.. ;)

Anonymous said...

hello thr Ash, its Alen here frm Sabah. How much is the price for the stomahensive powder? Been looking for tis item la...tq

Sue said...

Nice post. Well what can I say is that these is an interesting and very informative topic on stomahesive powder