jom follow

Saturday, June 5, 2010

Doa utk Alanna ....


salam

skang pkl 3.58 pagi ... aku x boleh tido ... tadi aku melawat blog ina (ibu nabila) ... aku dah nanges ... pastu aku gi blog ayu (mumy alanna) ... lagilah .... tiba2 laju je air mata aku ni ... i'm speechless for a while ... walaupon aku x kenal ayu, hanya melalui blog .... aku mmg pengikut setia blog ayu bcoz of Alanna ... i guess its becoz aku juga punya anak yg istimewa wth special needs ... so aku automatically feel connected to them ... aku baru nk usha ayu, nk tanya dia pasal mesin susu tu ... the other day masa aku baca one of her entries aku perasan dia ada mention pasal mesin tu ... but i guess its not the right time now ....

anw, bila aku tgk pic Alanna kat spital with high flow mask .... rasa pilu hati ni ... dan tiba2 kenangan lalu dtg bermain difikiran ... i've been there ... i've been through this before ... honestly ... waktu ammar sakit teruk dulu ... but look at him now ... he proves them wrong ... hanya Allah maha mengetahui ... Dia tau yg terbaik buat kita ... even if we hv to go through some worst event in our life ... He knows best!

am not giving false hope to ayu ... sekadar mengimbas kembali pengalaman aku dulu ... walau apapon kemungkinan yg berlaku, aku harap ayu sefamili tabah ... things happen for a reason ... experience makes us stronger ... and to my beautiful & adorable Alanna ... u r such a fighter sayang ... and as ina said in her blog ... aku juga yakin, ayu made the right decision for Alanna's sake ...

sama2lah kita doakan yg terbaik buat ayu & family ... esp to our dearest Alanna ... Amin!!!


1 comment:

Catwoman said...

Salam Sis Asz.....

Apa khabar? Semoga Sis dan family sihat hendaknya ye.

Sama2 kita doakan k`sejahateraan dan k`sihatan yg sempurna buat mereka. Insya Allah, ALLAH yg Maha Menyembuh setiap k`sakitan.

:)