jom follow

Friday, November 6, 2009

kantoiiii ....

ni secara jujurnyer nk bgtau aku kantoi 99HTN pada hari ke5 mkn nasi goreng cina ... siot betol ... ni suma pasal aku stress ... balik umah penat2 ank2 wat perangai ... hishhhh!!!

kebetulan neber aku merangkap kwn baik aku kat umah tuh dtg ajak aku gi lepak2 kat cafe bawah ... terus aku kata jom! .... bley?!?? aku mmg x bley dok dlm umah masa tu ... mmg kena kluar ... kalau x lagi aku naik antu tgk muka sorang2 ... mau aku ngap dorang sume nih...

elok je sampai bwh aku order teh o ais ngan nasi goreng cina pedas ... perghhhhh!!! nikmat abis mkn ... almaklum dah byk ari x jamah nasi kannn ...

gambar sebelum : nasi goreng cina pedas ... mmg sodap!!!!


gambar selepas : burrppp!! kenyang sudah ... abis dah separuh ... :p


tp lepas mkn aku rasa amat2 kesal ... dan walaupun aku mkn separuh je (belen en hubby tolong abiskan) ... patotnyer aku x bley ikotkan sgt perasaan marah aku hingga menjahanamkan diet aku nih .... tp xpe ... ni baru 1st time .... Insyaallah lepas nih aku akan lebih berhati2 ... kononnyer lah ... heheheheee

5 comments:

Hezesuze said...

aik marah & stress pn bleh mkn nasik ye...hehehehe

iman ang tu xkuat lagik...ahaks! ni ze da bbrapa hari xmkn nasik kalo xtrun gak brat bdn xtau ler lagu mane lagik ...ekekeke

Ummi Lily... said...

As Salam Sis,

I suggest, u skip breakfast n lunch. Den dinner u only eat light meals jer... Insya'allah bole turon... I managed to lose about 3 - 5kg in 2 mths after I tried this diet... hee hee... Bole ler cube yer...

Ezora said...

xper kawan...ni baru permulaan..teruskan diet pas ni..kawal kemarahan tau...kasi relax skit...klu marah gak..cuba minum air sejuk...nanti cool la...good luck

sWeEtdARLinG said...

mmg nampak sedap ler nasi goreng tu...

Mia-Ina said...

salam ukhuwah kak asz....selamat maju jaya dgn 99HTn

wp dah terkantoi ni...kuatkan smgt, don't ever give up for 99HTN