jom follow

Monday, December 8, 2008

adam lagik ...

anak aku sorang ni mmg suka main ngan kertas, pencil, kaler ... dan apa2 ajelah yg boleh di jadikan bahan utk melukis... sampaikan kena ada stok A4 kat umah ... :)

so, last week adik aku bg adam kaler yg boleh digunakan atas kain. apalagi ... suka kemain dia ... excited sgt smpai soh aku beli t-shirt kosong utk dia lukis. sib baik masa aku dok membongkah almari baju aku kat umah mak aku jumpa t-shirt lama adam .... pheewww!!! selamat aku!! takyah kluar duit nk beli t-shirt kosong utk adam.

rupa2nya mlm tu gak dia 'kejekan' t-shirt tu ....




taaadaaa.... ni dia hasil kerja tangan adam plg latest ...t shirt yg dia pakai tu .... pic ni suma pun adik aku yg antar ... dia kan kat umah mk aku cuti skolah ni ...

dada & adam ... i think she is the biggest influence utk adam ... as for his interest & passion in art le..

alahai anak mummy!!! dah besar nnti jadik apa ye nak?!?? kalau ikut ati sendiri teringin nk tgk adam jadik lawyer or doctor tapi as a mother takleh lah nk selfish sgt kan ... so aku akan cuba menyokong apa jua bidang yg adam pilih nanti ... insyaallah ... asalkan bidang yg dia pilih tu halal!!!

4 comments:

wansu said...
This comment has been removed by the author.
NaD said...

gamba ape adam lukis kat baju dia tu?? jula juli bintang tujuh kaa??

CiK NuYu said...

rindu kat dhada...
aritu ada tgk kat notebook dhada adam draw..tgn dia ada magic..imaginasi dia tinggi...

Hezesuze said...

yelah...gambo apa ek adam lukis???